Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2010 17:01 - Честит празник, мили дами!!!
Автор: orchidblossom Категория: Лични дневници   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.03.2010 17:04


image

Живея за теб

Как съм живял до днес без теб,
как не умрях от адска жажда?
Както река разпуква лед,
твоята нежност ме възражда.
Както семафор спира влак,
твойте очи ми дават знак
тихо да спра до теб, любима.

Искрен и нежен с мен бъди,
искрен до болка - аз те моля.
Друг ослепи ме с рой звезди,
друг ме превзе с фалшива роля.
Как да повярвам в твоя глас,
право на грешка нямам аз.
Няма в сърцето място за нови лъжи.


Безгранично те жадувам,
безгранично се страхувам.
Тази обич е последна надежда
за мойто ранено сърце.

Вече видях самия ад,
вече видях любов безчестна.
Как да те пусна в моя свят,
нова сълза не бих понесла.
Как съм живял без теб не знам,
искрен ще бъда с теб и прям-
дай ми,поне прашинка надежда!


Безгранично те жадувам
как съм живял без твоят зов?
безгранично се страхувам
вярвай във моятя любов
Тази обич е последна надежда,
искрица за нас.
Как съм живял без теб не знам,
искрен ще бъда с теб и прям-
дай ми,поне прашинка надежда!
Живея за теб
Безгранично те желая
как да повярвам в твоя глас
аз ще бъда с теб до края
право на грешка нямам аз
Тази обич е последна надежда
за мойто ранено сърце.

Как съм живял до днес без теб,
как не умрях от адска жажда?
Както река разпуква лед,
твоята нежност ме възражда.
Вече повярвах в твоя глас,
вече съм ти, а ти-съм аз,
мойто сърце живее,
живее,живее за теб,
как съм живял до днес без теб
живея за теб.
Как съм живял до днес без теб.
Живея, живея, за теб... живея за теб!


Тагове:   мили,   дами,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: orchidblossom
Категория: Лични дневници
Прочетен: 19780
Постинги: 10
Коментари: 9
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930